Zjednodušte si manažment zamestnancov s Up XperienceHR
Objavte intuitívny nástroj, vďaka ktorému ušetríte čas sebe aj vašim zamestnancom.
Výhody Up XperienceHR
- Výrazne uľahčí správu dochádzky, agendu priepustiek a dovoleniek
- Umožňuje sledovanie dochádzky aj prostredníctvom jedálnych kariet Up a dochádzkového terminálu
- Odbremení od výpočtov stravného pre zamestnancov - pri objednávke kreditov na jedálne karty cez formulár v systéme sa údaje doplňujú automaticky
- Zjednoduší mesačný reporting
- Umožní vám spätnú väzbu zamestnancom priamo v mesačnom výkaze
- Sprehľadní vykazovanie odpracovaných hodín podľa projektov, aktivít, stredísk, či klientov
- Získate prehľad o absenciách v reálnom čase
- Jednoduchá mobilná aplikácia pre iPhone a Android smartfóny umožňuje sledovať pracovný čas mimo kancelárie
V čom sme iní
- Systém umožňuje spätnú väzbu zamestnancom priamo v mesačnom výkaze (zaberie 2 minúty)
- Vďaka jednoduchosti systému si viete všetko potrebné nastaviť sami, bez náročného programovania
- Ak máte špeciálne požiadavky, opýtajte sa nás na personalizačné služby. Up XperienceHR sa prispôsobí vám, nie opačne
Ako to funguje
- Kontaktujte nás - poradíme vám s výberom najvhodnejšieho balíčka, resp. dohodneme potrebné úpravy a ďalší postup
- Prebehne nahratie databázy zamestnancov alebo jej priame prepojenie s vašim mzdovým softvérom
- Prispôsobíte si vzhľad systému - nastavíte polia, ktoré potrebujete
- Môžete si stiahnuť mobilnú aplikáciu a sledovať dochádzku mimo kancelárie
- Preskúmajte systém a môžete si zapnúť ďalšie pre vás zaujímavé a užitočné funkcie
Riešenie šité na mieru vašej firme
Všetky nové funkcie máte k dispozícii automaticky, stačí ich v nastaveniach zapnúť. Neplatia sa licencie, nie je tu viazanosť za službu, žiadny zásah do servera. Na začiatku si len vyberte balíček, ktorý sa najviac hodí pre vašu firmu.
- ATTENDANCE: Základný balíček vhodný takmer pre každú firmu. Služba zahŕňa sledovanie dochádzky (od-do) a absencie, pracovné výkazy zamestnancov, plus výkazy pre mzdy.
- PRO: Balíček perfektne sedí stredne veľkým spoločnostiam. Zahŕňa sledovanie dochádzky a absencie, pracovné výkazy zamestnancov, výkazy pre mzdy, presné rozdelenie dňa na pracovné činnosti, resp. sledovanie projektových hodín.
- ENTERPRISE: So svojimi pokročilými funkciami je šitý na mieru veľkým podnikom. Nadstavba k PRO balíčku je rozšírená o API - automatizované prepojenie UP XperienceHR na váš HR systém, o SLA – dohodnutú úroveň podpory a služieb ako napr. reakčné časy a o jednotné prístupové heslá do viacerých firemných nástrojov (email, mzdový systém atď…).
XperienceHR - náš technologický partner
- V roku 2010 tím XperienceHR vyvinul atraktívny online softvér pre správu dochádzky a absencií
- XperienceHR je moderná firma s globálnym pôsobením v 24 krajinách sveta
- Posledných 5 rokov firma spolupracuje s niekoľkými firmami z rebríčka Fortune 100
- Tím intenzívne pracuje na rozvoji produktu, a to v závislosti od HR trendov, meniacej sa legislatívy a požiadaviek klientov
- V roku 2019 začína spolupráca s Up Slovensko pri poskytovaní riešenia profesionálneho sledovania času vo firmách, aj s využitím stravovacej karty Up.
Kontakt
Email: xperiencehr@up-slovensko.sk
Telefón: +421 2 32 55 35 05